Friday, September 27, 2013

MBF


Aku bukan perempuan yang sentiasa berharap disanjung tinggi,
Aku juga bukan perempuan yang manis serba-serbi,
Kata aku tak pernah tak bermaki,
Ayat aku tak pernah berjanji-janji,
Kalau rasa aku itu, iya itu.
Kalau rasa aku ini, iya ini.
Aku tak pinjam akal orang dan aku juga tak berminat di pinjamkan akal.
Cara aku begini, tak kira pada sesiapa pun disisi,
Mungkin kasar aku dipandang salah pada sesetengah tapi itu aku.
Mungkin perkataan yang terkeluar tak pernah yang manis tapi jauh dalam hati itu ajalah aku mampu beri,
Kadang yang kau rasa maki itu tak semestinya aku bermaki cuma intonasi aku yang sebegini.
maaf sekali lagi untuk intonasi yang sentiasa tak berpaksi,
Aku tak sengaja untuk setiap celaka diri.
maaf adang, lu lah kawan hemo gua sampai nanti.xoxo

No comments:

Post a Comment