Tuesday, August 27, 2013

perkenalan kita mungkin tak terjangka
dari biasa-biasa sampai ke tahap sebegini rupa.
terima kasih jadi kawan baik pertama aku dekat kolej
terima kasih jadi manusia yang paling berjasa untuk setiap kerja assigment aku
terima kasih jadi manusia yang tak pernah complain sikit pun tentang maki aku.
terima kasih jadi manusia yang paling setia untuk teman aku demi ape pun.
sayang tu aku simpan dalam-dalam sebagai kawan sebagai lawan.
no heart feeling no hurt feeling.
simpan perkenalan kita sampai bile-bile
kalau ada yang tak kena terus tanya ke aku sendiri.
aku tak janji untuk ada di waktu kau perlukan kawan 
tapi pukul berapa pun kau datang aku akan gagahkan jiwa untuk letak bahu untuk cerita kau.
makasih adang untuk setiap kebaikan yang tak terbeli
aku appreciate setiapnya sampai nanti.

No comments:

Post a Comment